Wij zijn erg blij dat het bestuur van E&L een sportieve overeenkomst met SDVV te Almelo heeft gesloten.

Het is voor alle leden van SV E&L mogelijk om de schietbeurten die voorheen in Winterswijk gemaakt konden worden nu bij SDVV te maken.

Je kunt maximaal 11 keer per jaar alle schietbanen van SDVV gebruiken op de gebruikelijke openingstijden van SDVV. Dat houdt dus in dat je niet meer gebonden bent aan een vaste zondag in de maand, maar dat je op iedere maandag- en donderdagavond en zondagochtend welkom bent op een van de luchtbanen, een van de 25 meter- en 100 meterbanen. Daarnaast is er de mogelijkheid om steelplates te schieten. En, wanneer de vaste crew aanwezig is (in verband met de bediening van de installatie), ook om militair- en servicepistool te schieten.

Hoe kun je gebruik maken van de SDVV banen?

Wij maken gebruik van een stempelkaart, deze kaart dient twee doelen:

Ten eerste om het aantal schietbeurten (max. 11) door SDVV te laten afstempelen en ten tweede om je schietbeurt op te registreren (SDVV werkt (nog) niet met digitale registratie van het aantal schietbeurten).

Met de stempelkaart én je KNSA-pas meld je je bij de baliemedewerker van SDVV, hij of zij verleent je toegang tot de accommodatie en na je schietbeurt kun je de kaart laten afstempelen.

Procedure schietkaarten SDVV:

De schietkaarten worden op naam uitgegeven en zijn af te halen op de woensdagen.

Hoe werkt dit?

- Elke woensdag dat de schietopleiding actief is kun je langskomen tussen 20.00 en 21.30.
- Anouk of Gerard geeft de boekjes met naamsticker uit.- 1 kaart per E&L lid met 11 schietbeurten.

Wil je vaker?

Dan huur je zelf een baan bij Almelo of Winterswijk tegen hun eigen tarief buiten E&L om. De kaarten worden op naam uitgegeven, en zijn dus niet overdraagbaar aan andere leden.

Zeker weten dat de schietopleiding op woensdag aanwezig is?

Check dan de planning op het prikbord van de schietopleiding of stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het kan zijn dan je even moet wachten, dus als je per mail aangeeft op welke woensdag je de kaart op komt halen, proberen wij die vooraf klaar te leggen.
Hiervoor is je KNSA nummer en volledige naam nodig.

Wil je tegelijk een kaart voor iemand anders ophalen?

Dan moet die ander een mail gestuurd hebben waarin naam en KNSA nummer van de ophaler staan en de datum van ophalen.
De mail met deze gegevens moet naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. gestuurd worden.

SDVV is geopend op:

Maandagavond        19.00 – 22.00 uur

Donderdagavond    19.00 – 22.00 uur

Zondagochtend      10.00 – 13.00 uur

Heb je na het maken van je 11 schietbeurten bij SDVV zin om vaker op een van de banen te schieten, dan kan dit door een baan te huren. Voor de tarieven check je de website: https://www.sdvv.nl/schietclinic-verhuur/